pondělí 14. července 2014

Měsíční chvástačka - Červen


Po dlouhé době přidávám příspěvek na můj blog. Tohle meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, které jsem si za ten měsíc přečetla, ale mohou se zveřejňovat knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.

Knihy k zrecenzování 

Tento měsíc jsem měla docela jasno v tom, jaké recenzní výtisky si objednám. Má volba byla následující: Hon od Andrewa Fukuda a Ztracený svět v PODZEMÍ od Rodericka Gordona a Briana Williamse. Za obě knihy vděčím Nakladatelství Fragment. Pomalu už dočítám Ztracený svět v PODZEMÍ, takže se můžete těšit v nejbližší době na recenzi.

Knihy jako dárek

Za to, že jsem do školní knihovny darovala pár knížek, dostala jsem jako dárek tyto dvě sbírky duchařských historek - Anglické duchařské historky, které sestavil Richard Dalby a Edinburské duchařské historky, které sestavili Alan J. Wilson, Des Brogan a Frank McGrail. Dále jsem dostala od třídního učitele na konci školního roku Velkou encyklopedii vědy, za kterou jsem velmi ráda. 

Knihy, které jsem si koupila

Koupila jsem si pouze jednu knížku. Ale i tak jsem za ni ráda. Její název je Svět Tryllů - Rozpolcení od Amandy Hockingové. Už jsem ji stihla přečíst. Musím říct, že první díl byl o něco lepší. V tomto díle si Wendy neustále stěžuje. To je ale asi jediná chybička, která mi na knize vadila.






1 komentář:

  1. Podzemí - moje oblíbená série, tak snad se první díl líbil :)

    OdpovědětVymazat